sobota, 2 sierpnia 2014

Pozdrowienia z Kefalonii :) - zdjęcia

Witajcie!  :)

Wifi w hotelu + chwilka wolnego = nowa notka na blogu :)

Na początek - żyję i mam się dobrze :) ba! Mam się rewelacyjnie! Zakochałam się w tym miejscu totalnie!

Kefalonia jest to jedna z wysp greckich - najwieksza wyspa jońska. Zwiedziliśmy ją już niemalże wszerz i wzdłuż. Zazwyczaj wychodzę z założenia, że bezsensu jest jechać gdzieś,  gdzie juz sie było. Lepiej wydać kasę i zobaczyć coś nowego.  Ale w tym przypadku jest inaczej. To miejsce skradło moje serce i chętnie jeszcze tu wrócę,  chociazby tylko na tydzień :)

Teraz kilka zdjęć,  które udało mi się zrobić telefonem,  choc przyznaje,  że raczej o tym zapominalam i trzskalam zdjecia aparatem ;) ale...co mam to Wam pokażę, bo miejsce jest naprawdę bardzo urokliwe :)




Jezioro Melissani





Jaskinia Drogarati




Na wczorajszym spacerku spotkaliśmy żółwia morskiego :)

Na razie to tyle, bo bardzo ciężko się pisze notkę na telefonie :( ale koniecznie chcialam do Was coś napisać :) także przepraszam jeśli coś jest nie tak,  za duże odstępy czy inne takie :)

W ogóle!  Dzisiaj pierwszy raz w życiu przeżyłam trzęsienie ziemi :D takie lekkie, ale łóżko mi wibrowalo przez kilka sekund ;)


Pozdrawiam z upalnej Kefalonii :*
I idę się schłodzić do basenu :)

Buziaki ;*

35 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia i miejsce

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne to zdjęcie z jeziorem :D a żółw świetny uwielbiam takie atrakcje !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu jak cudownie, zazdroszczę Ci takich widoków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszczę, nie za dobrze Ci :P?

    OdpowiedzUsuń
  5. ojjj nie dziwie się, wypoczywaj, korzystaj z kazdej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne miejsca :) Chętnie bym je odwiedziła :D Może w następne wakacje. Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ci zazdroszcze ;D jakie piękne miejsce ! I ten żółw :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. widoki są przecudowne, piękne miejsce, życzę miłej zabawy ;)

    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ ci zazdroszczę - piękne miejsce :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite widoki, zazdroszczę Ci wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne widoki, też zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  12. aleee pięknie tam! zazdraszczam :D i zadowolę się soliną jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie wakacje, piękne widoki. Ja trzęsienie ziemi przeżyłam jak bylam mlodsza bylo w Polsce też takie male trzęsły się meble w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na Śląsku - to sie zdarza, ale w Olsztynie nie wiedzialam ze bylo :D dopiero po Twoim komentarzu poszukalam wiadomości na tem temat i rzeczywiście :)

      Usuń
    2. A no było fajne doświadczenie :)

      Usuń
  14. wow, ale pięknie! Jak Ci zazdroszczę tych widoków!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci wakacji tam :) Ja się już o raz trzeci z rzędu kiszę na Węgrzech :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Węgrzech też jest fajnie :) bylam raz i w sumie to wystarczy ;p

      Usuń
  16. Zazdroszczę wakacji - ja już po ale niedosyt pozostał - udanej reszty wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o raju, jak tam pięknie! wciąż zastanawiam się, gdzie się wybrać na wakacje w przyszłym roku i chyba już wiem! i jeszcze ten żółw! o jeeeej! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam! :) tu jest przepięknie! :) zdjęcia nie oddaja tej calej rzeczywistości

      Usuń
    2. PS. Na moim instagramie filmik z żółwiem :)

      Usuń
  18. Super zdjęcia :) widać piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie! Widoczki niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  20. O Boziu jaki sliczny żółwik!! Cudowny! Normalnie trafiłaś na rajską wyspę:D też tam chcę!!:D
    Ale Ci dobrze, pięknie wyglądasz, wypoczywaj i wracaj do nas bo tęskimy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już powoli wracam :D Muszę przyznać, że z ciężkim sercem wróciłam do Polski :P
      Ale do blogowania chętnie :D

      Usuń
  21. Piękne zdjęcia! Ja też wychodzę z założenia żeby jeździć w nowe miejsca na ziemi, ale np. na Majorce byłam 2 razy i chętnie pojechałabym jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na Majorce jeszcze nie było, ale... podkreślam - jeszcze ;)

      Usuń
  22. Na początku przeczytałam z Californii :) Cudowne zdjęcia, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne widoki! :) zakochać się można :) byłaś na zorganizowanym wyjeździe z biura czy na własną rękę szukałaś hotelu?

    OdpowiedzUsuń
  24. Być może w lipcu z Zakynthos wybierzemy się na Kefalonie skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! Najpiękniejsze miejsce jakie dotychczas widzialam! :)))

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.