piątek, 30 maja 2014

Ulubieniec wiosny - P2 - 014 Summer lovin'

Witajcie!

Jako takich ulubieńców maja nie będzie, ale chciałabym Wam pokazać lakier, który zdecydowanie skradł moje serce w tym miesiącu!

A jest to P2 - 014 Summer lovin'




Kolor jest to przepiękny, lekko cukierkowy róż. Wiem, że nie każda lubi takie kolory, ale jak dla mnie na wiosnę-lato jest super!

Jeśli chodzi o trwałość tego lakieru to jestem w szoku! Każdy lakier utrzymuje sie u mnie dosyć długo, czyli 3-4dni, ale P2 bije wszystkie inne na głowę! Zmyłam go po 7 dniach (!!!) i to tylko dlatego, że miałam już odrost, a nie ze względu na odpryski.
Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.



Lakier ten ma długi, dosyć cienki pędzelek, co nie wszystkim może odpowiadać, ale nie ma problemu z dobrym i równomiernym rozprowadzeniem lakieru po paznokciach.
Dla mnie jedynym minusem jest strasznie długa szyjka, przez co muszę mocniej zamaczać pędzelek, a nie tak szybko i lekko, jak to ma miejsce przy innych lakierach, kiedy chcę dokonać jakieś korekty.



Do opalonych dłoni pewnie będzie wyglądał jeszcze lepiej! :)
Z P2 mam także inny lakier, ale nie miałam okazji wypróbować, bo cały czas katuje ten kolor ;)

Jestem bardzo zadowolona!
Przy mojej następnej wizycie w Berlinie na pewno kupię więcej tych lakierów!
A może nawet i Wam coś przywiozę ;)

Buziaki! :*

22 komentarze:

  1. Piękny kolor, idealny na lato. Świetna trwałość. Muszę go poszukać w sklepach internetowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeden z p2 i jest cudowny!!! :-) Co prawda inna wersja, bo z szerokim pędzelkiem, ale też jestem zachwycona!
    A ten kolor barrrdzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolorek. Trwałość genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj faktycznie dobra wytrzymałość- ale sama coś wiem na temat katowania jednego koloru bo ostatnio mam bardzo podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru raczej nie jest w moim stylu, ale sam produkt z chęcią bym wypróbowała ^^ Może w bardziej koralowym kolorze? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam ;) Nie każdemu musi się ten kolor podobać, ale same lakiery warto wypróbować! :)

      Usuń
  6. jasne, pisz, jakby co! może uda nam się wybrać na kawę :)

    bardzo dziewczęcy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow piekny uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam na żywo i faktycznie fajny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjny kolor! Idealny na lato :) Muszę poszukać czegoś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolor, lubię takie delikatne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor:) męczę chłopaka, żebyśmy w wakacje pojechali do Berlina, jak podróż wypali to z chęcią się zaopatrzę w kilka lakierów tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.