piątek, 22 listopada 2013

Rossmann -40% + Libster blog award!

Witajcie!

Jak wszem i wobec wiadomo, od dziś jest promocja w Rossmannie -40% na kosmetyki do makijażu.
Nie byłabym sobą gdybym z niej nie skorzystała.
Niestety, nie kupiłam jeszcze wszystkiego na co mam ochotę ;)

Moje zakupy... 


1. Zapas tuszy Maybelline. Moje ulubione ;) 19,49zł za sztukę.
2. Puder Manhattan. Obecnie takiego używam, jestem zadowolona, więc również kupiłam na zapas. 17,99zł
3. Eyeliner z Wibo. 4,39zł.  Chce jeszcze eyeliner w żelu z Maybelline, ale dzisiaj nie udało mi się go dostać ;(
4. Antyperspirant z Rexony. No tak, nie jest to produkt do makijażu, ale również był na promocji :) 6,99zł
5. Błyszczyk z Loreal GlamShine 04 Moon Crystal. Kupiłam go w ciemno, bo nie było testera, chciałam coś lekkiego, dziennego... cena 20,09 zł. Niestety nie trafiłam. Kosmetyk ten nadaje się na jakieś imprezy, na pewno nie do używania na co dzień. A wszystko przez mnóstwo drobinek brokatu! (miałam nadzieję, że nie będą mocno widoczne na ustach.)


Jeszcze jeden zakup... ale tym razem z SuperPharm.


Jest to nowość z Pharmaceris, nawilżający żel do mycia twarzy i oczu. Kiedyś miałam piankę z tej firmy i byłam bardzo zadowolona, dlatego skusiłam się też na to. Cena normalna to 26zł, ja natomiast zapłaciłam 15.
Do SuperPharm na pewno jeszcze wrócę po płyn micelarny z Biodermy. Nigdy nie miałam, zawsze chciałam wypróbować, a teraz jest promocja i dwa opakowania po 200ml można kupić za ok 36zł.

I to tyle jeśli chodzi o moje dzisiejsze kosmetyczne zakupy :) Chociaż znając mnie to na pewno na tym nie poprzestanę ;/

A teraz przejdźmy do tagu, do którego zaprosiła mnie Martyna. Libster Blog Award. 

Co to jest Libster Blog Award?
Jest to otrzymanie słów "robisz dobrą robotę" od innego blogera. Następnie typuje się 11 osób i zadaje własne pytania.

Ja jednak ograniczę się do odpowiedzenia na pytania, które dostałam. 

1. Skąd pomysł na nick ?


Cóż... już kiedyś odpowiadałam na to pytanie. Dawno dawno temu zakładałam konto na jakimś portalu i nie chciałam być rozpoznana przez nikogo z moich znajomych, jako że standardowy nick wszyscy znają. Postanowiłam więc w necie poszukać czegoś innego... i tak o, trafiłam na Desire i już zostało!

2. Jaki jest wasz ulubieniec kosmetyczny i dlaczego?

Mój KWC to żel do demakijażu z BeBeauty. Dlaczego? Recenzja TU :)

3. Co lubicie robić w wolnym czasie?

Hmm... lubię się nim rozkoszować! :))

4. Jakie książki polecacie na jesiennie wieczory?

Ja obecnie jestem pochłonięta Greyem :) Żałuję, że tak późno się za te książki wzięłam!

5. Jaki sklep odwiedzacie najczęściej?

Hmmm... Rossmann? :P

6. Czemu założyłyście blog ?       

Z biegiem oglądania youtube'a wpadłam w kosmetyczny szał. Potrafiłam gadać o kosmetykach i gadać! W końcu stwierdziłam, że zacznę się dzielić swoją pasją z innymi osobami, które się tym interesują. Ludzie z mojego otoczenia... no ok, słuchali, ale chyba raczej z grzeczności :D

7. Jacy są wasi niekosmetyczni ulubieńcy w tym miesiącu?

Trylogia Greya! :)

8. Jakiego rodzaju posty czytacie najchętniej?

Lubię posty o zakupach i projekty denko :) a także posty o kosmetykach kolorowych :)

9. Jaki jest wasz największy grzech urodowy ?

Wstyd się przyznać, ale zdarza mi się spać w makijażu ;/ (RZADKO, bo rzadko.. ale jednak... )

10. Wasze ulubione miejsce na ziemi?

Tam, gdzie jest ciągle ciepło i nie trzeba się martwić, który sweter założyć, aby nie zmarznąć. A także miejsce, gdzie czas płynie wolniej... :)

11. Ulubiony kanał na YouTube? 

Callmeblondieee :)


I to koniec!
Dajcie znać co Wam się udało upolować już w Rossmannie albo na co macie ochote :)

Pozdrawiam! 

20 komentarzy:

  1. uwielbiam jedną z odpowiedzi :D
    Ty wiesz którą i niech tak zostanie:D
    ja błyszczyków nie używam ale ten wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja strajkuję i nie idę do rossmana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zazdrościmy zakupów ;)
    musimy sie tam jutro koniecznie wybrać ;)
    już dołączyłyśmy do grona Twoich obserwatorów.
    super blog, będziemy tu chętnie wracać!!!
    zapraszamy także do siebie,
    będzie nam bardzo miło, jeśli również dołączysz do grona naszych obserwatorów!
    pozdrawiamy ;)

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego nie skusiłam się na Colossal w Rossmannie ;) W Naturze jest aktualnie po 16,99zł ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo no prosze :P nawet nie wiedziałam! Ale do Natury jest mi bardzo nie po drodze :(

      Usuń
  5. też mnie zastanawia ten puder i myślę o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo możliwe, że zmieszała mi się z poprzednim zapachem w kominku, mimo że go czyściłam ;p
    najważniejsze, że więcej się to nie powtórzyło :)
    również byłam dzisiaj w Rossmannie i kupiłam tylko planowane produkty (sukces), a w tym właśnie dokładnie ten sam puder ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. błyszczyl L'oreal ma delikatny kolor więc pomimo drobinek myślę że na co dzień nie jest taki zły...ja bym nosiła,jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat nie oddał całego efektu, naprawde tych drobinek jest tyle jakbyśmy usta w brokacie zamoczyły :( na imprezy tak, na uczelnie - nie :(

      Usuń
  8. fajne zakupy! :) Ja dziś przechodziłam koło 3 rossmann'ów i nie weszła do żadnego z nich, a jak wróciłam do domu to dopiero wtedy przypomniało mi się o promocji!! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam eyeliner z Wibo, ale kupiłam go już chwile temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tego elajnerka nienawidzę ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo widze zakupy udane ;) My tylko w szminke się zaopatrzyłysmy na razie ale nam też mało i jutro lecimy :P
    Obserwujemy i będziemy zaglądać do Ciebie i czekamy oczywiście na dalsze recenzje łowów ;)
    Będzie nam różnież miło jak będziesz naszym obserwatorem
    ściskamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. jeej, zupełnie zapomniałam o promocjii w rossmanie, dzięki ze przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę zapasy mojego ulubionego colossala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, błyszczyk ma ładny delikatny kolorek. Ja tym razem od Rossmanna trzymałam się z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. żałuję troszkę że nie skusiłam się też na ten tusz z Maybelline

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz :) Jest mi niezmiernie miło :)
Jednak pamiętaj! To NIE jest miejsce na Twoja reklamę! Wystarczy, że zostawisz komentarz i trafię do Ciebie bez problemu :)

Na wszelkie pytania odpowiadam tutaj, pod postem.
Pozdrawiam :)

*Moderacja komentarzy włączona dla postów starszych niż 4 dni.